środa, 27 kwietnia 2016

STATUETKA

STATUETKA 21 grudzień 2007
Święta coraz bliżej święta…
Ludzie robią sobie prezenty,
Składają życzenia…
Ten kto czyta mój blog
Wie, że nie jest tajemnicą,
Iż mam radio, którego zawsze słucham
Wczoraj wieczorem też słuchałam
Radia RMF FM : )))
Jakiś czas temu pojawił się w tym radiu
nowy prezenter…
Pamiętam jak pierwszy raz był na antenie
Jego głos i zachowanie wówczas
kojarzyły mi się z innymi
prezenterami tego radia…
A teraz On ma swój sposób na prowadzenie
Programu… wczoraj przyciągnął do studia
Choinkę, zasapał się… a potem ubierał ją w gwiazdki
Słuchacze dzwonili do radia i mówili jak mają na imię
i z jakiej miejscowości pochodzą…
stawali się w ten sposób gwiazdkami na radiowej choince…
W pewnym momencie prowadzący zaczął pięknie
Opowiadać o drzewku… te słowa wywarły na mnie
Olbrzymie wrażenie… opowiadał o choince jak o kobiecie…
Chciałam dzisiaj dać prezent prowadzącemu: STATUETKĘ


STATUETKA Wesoły
Nie zatracił swej osobowości
Zabawnie prowadzi radiowe programy
Jeszcze wiele dróg przed nim
Ale on pokona każdą przeszkodę
Jestem z Ciebie dumna…
O Odbiór STATUETKIProszę Ciebie Kamilu Baleja
 Wygląd zewnętrzny statuetki:  
Maniki z wyciągniętą dłonią
na której spoczywa uśmiech
A po chwili Maniki
oddaje wielki pokłon

Dziękuję mówi i uśmiecha się
: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz