wtorek, 26 kwietnia 2016

Nadszedł czas...

Nadszedł czas... 18 marzec 2008  

Nadszedł czas…
Dziś znowu nie potrafiłam spać…
Nie pierwszy to raz…
Rok temu byłam w takim stanie
Że słuchałam wciąż radia RMF FM
Wówczas to radio było moim oknem na świat
Nie potrafiłam normalnie funkcjonować
Żyłam w strachu…
Potrzebowałam muzyki by się uspokoić
Zawsze słuchałam słów jakie wypowiadają
Prezenterzy radiowi i osoby przedstawiające Fakty
Czy wiadomości sportowe…
To radio było mi potrzebne
Żeby się jakoś trzymać
Żeby zacząć funkcjonować jak człowiek
Udało się
Teraz już Radio nie jest dla mnie niezbędne
Ale jestem jego Fanem
Lubię RMF FM : )))
Wiele się zmieniło w ciągu minionego roku…
Chciałam podziękować pracownikom
Mojego ulubionego radia
Za to że wspaniale wykonują swoją robotę : )))
Trudno słowami wyrazić co czuję
Tu na moim blogu mam możliwość
Wyrazić swe podziękowania w sposób szczególny
Co z wielką radością czynię…

STATUETKA ZA CAŁOKSZTAŁT

O Odbiór

STATUETKI ZA CAŁOKSZTAŁT
dla RADIA RMF FM

proszę Małgorzatę Kościelniak

Wygląd zewnętrzny statuetki:

Maniki z wyciągniętą dłonią
na której spoczywa uśmiech
A po chwili Maniki
oddaje wielki pokłon

Dziękuję mówi i uśmiecha się


: )))

Dla Was coś szczególnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz