środa, 22 czerwca 2016

Statuetka za Całokształt

10 marzec 2007  
Witam Serdecznie Wszystkich słuchających radia RMF MF,
a także Wszystkich czytających te słowa.
Pierwszy raz w życiu staję przed tak Wielką publicznością
Pozdrawiam - macham do Was ręką         : )

Mam przeogromny zaszczyt
Wręczyć Statuetkę Maniki
Droga Pani Anno poproszono mnie,
abym uhonorowała Panią Statuetką Maniki za całokształt.
Jest to najwyższa nagroda jaką mam możliwość wręczyć.
Zabawnym stwierdzeniem dla niektórych osób
jest stwierdzenie faktu iż Jest Pani,
zwracam się do Pani Anny Dymnej -     Aniołem : )
Zabawny uśmiech pojawił się na twarzach niektórych osób,
inne postacie zaczęły się śmiać - wyśmiewać...

To co Pani czyni i w jaki sposób wpływa Pani
na życie
innych ludzi
nie tylko bliskich,
także tych których Pani nie zna
sprawiło iż
została Pani wybrana
do Odebrania Nagrody albowiem
Są osoby
które nie wiadomo czego by się dotknęły
to wszystko zamienia się w złoto
Pani Anna Dymna jest Taka Osobą

: )



Proszę Oto statuetka ode mnie:



Wygląd zewnętrzny statuetki:
Maniki z wyciągniętą dłonią
na której spoczywa uśmiech
A po chwili Maniki
oddaje wielki pokłon

Dziękuję mówi i uśmiecha się

: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz