środa, 16 września 2015

STATUETKA ZA CAŁOKSZTAŁT

STATUETKA ZA CAŁOKSZTAŁT 22 lipiec 2010  

Powiedział kiedyś: "fascynują mnie różne rzeczy, na przykład Mercedes klasy S,
ale go nie mam. To, że coś mnie fascynuje, nie znaczy, że muszę to mieć.
Z muzyką jest tak samo." Mnie oczarował nie tylko głosem, przede wszystkim
osobowością. Jego utwory sprawiły iż moje życie nabrało sensu :)



         STATUETKA ZA CAŁOKSZTAŁT
Obdarzony fantastycznym głosem
Wyśpiewał wiele utworów
które wywarły ogromny wpływ
na niejednego słuchacza
Wspaniały Facet
O Odbiór
STATUETKI ZA CAŁOKSZTAŁT
Proszę
Artura Gadowskiego
Wygląd zewnętrzny statuetki:
Maniki z wyciągniętą dłonią
na której spoczywa uśmiech
A po chwili Maniki
oddaje wielki pokłon
Dziękuję mówi i uśmiecha się
: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz